Kako POS može pomoći u malom biznisu?

Pravilno odabran POS (sistem prodajnog mesta) je onaj u skladu sa vašim zahtevima, mogućnostima i kao takav može biti neprocenjivi alat za vaš mali biznis.

Ne samo zbog komunikacije sa kupcem i jednostavnosti transakcije, već i zbog upravljanja vašim poslovanjem.


POS sistem omugućava mnoge procese u samoj trgovini.

Najočiglednija prednost ovakvog sistema je laka integracija perifernih uređaja, računajući da je PC računar centralni deo, mogu biti:

  • touch monitor
  • pos štampač
  • barkod skener
  • vaga
  • displej kupca
  • smart ili RFID čitač... 

U zavisnosti od prilagođenosti softverske aplikacie, imate mogućnost bržeg i jednostavnijeg rada:

  • brzo i tačno očitavanje artikala, uvid u stanje zaliha;
  • tačna evidencija prodatih artikala za dan ili određeni period;
  • izveštaje o prodaji i načinima plaćanja; upravljanje cenama proizvoda i usluga;
  • odobravanje popusta i vođenje Loyalty programa.


Upravljanje i kontrola zalihama

Vrh ledenog brega dobrog POS sistema je kontrola i upravljanje zalihama u zavisnosti čemu je sistem namenjen. Brza i jednostavna kontrola je bitan okidač svakog preduzetnika da napravi pravi odabir za sebe. A profitabilnost vašeg posla, sa ažurnošću unosa potrebnih podataka, dobija se jasna slika poslovanja i željene informacije. Dok vreme obrade vama potrebnih podataka preuzima sam softver u POS sistemu. 


Upoznajte se sa potrebama vaših kupaca/klijenata

Ovakvi sistemi omogućavaju da vršite analize prodaje vaših roba i usluga, i da na osnovu istih planirate budući ciklus kroz izveštaje prodaje za zadat period. Isto tako je moguća indentifikaciju kupca i davanja Loyality programa u skladu sa vašim odredbama. 


Mogućnost kontrole zaposlenih

Odabirom POS sistema imate mogućnost praćenja učinka zaposlenih, sve do evidencije radnog vremena. A ukoliko želte da menadžeri (šefovi) imaju određeni uvid, fukcije i mogućnosti, POS sistemi vam omugućavaju ovakvu fleksibilnost.


Mobilni POS sistemi

Takođe otvara svet prodajnih mogućnosti i zadovoljavanje potreba kupaca u zavisnosti od delatnosti.

U pravilu su ovakvi sistemi povezani sa centralnim POS ili ERP sistemom, a sa ciljem zadovoljavanja potrebe kupaca.

Ma koliko bio mali biznis, on je za vas velik i veoma bitan.

O nama

Više od 20 godina iskustva na polju fiskalizacije, softverske i računarske opreme prevashodno za potrebe manjih sistema.

Uputstva

DigiPOS softver

PROGRAMI

AnyDesk

Kontakt

MINEX SERVIS doo

Alekse Šantića 7

Novi Sad 21000

Srbija


+381 21 474-06-88

+381 69 474-06-88


e-mail: office@minex.rs

Podrška

AnyDesk je aplikacija kojom omogućavate podršci daljiski pristup vašem uređaju

AnyDesk

AnyDesk za Windows

Uputstvo



POČETNA