AVANSNI RAČUN

NAPOMENA: 

Pre nego što započnete izradu računa, uvek prvo proverite da li je myLPFR uključen.

Ako je bezbednosni element prisutan u čitaču i svi podaci vaše prodajnog mesta vidljivi u statusu myLPFR-a, izrada računa će biti uspešna i Prosleđena Poreskoj.

Za više...


U glavnom meniju idemo na FINANSIJE - AVANSNI RAČUNI

Pokretanjem ESIR-a dobijamo prozor kao na slici ispod, (Slika 2).

Postupak:

  • Otvaramo račun pritiskom na taster “+” Novo (F2) – sekcija 2. slika 2,
  • Biramo KLIJENTA  po šifri, pib-u ili nazivu - sekcija 1, slika 2.
    • markiramo rezultat i stisnemo ENTER
    • Povezivanje avansa: da-(povezuje sa predhodnim avansom iz finansija)
    • ne-(novi unos, sa opcijom povezivanja u kasa bloku)

  • Biramo DATUM  iz kalendara -  sekcija 1, slika 2.
    • 2x levi klik miša u prazno polje datuma.
  • Biramo AVANS po PDV stopi, kucanjem slova “A” u polje “naziv avansa”. Markiramo rezultat i stisnemo ENTER, prelazimo na polje uplaćena vrednost, upišemo iznos i daljim pritiskom na taster ENTER potvrđujemo uneti iznos računa koji nam se pojavljuje u- sekcija 4.
    • 10:Avans (Đ) = 20%
    • 11:Avans (E) = 10%
    • 12:Avans (G) =   0% (oslobođeno od pdv-a)
    • 13:Avans (A) =   0% (za obveznike koji nisu u pdv-u)
  • Otvaramo polje NAPOMENA  – sekcija 3, slika 2.
    • upisujemo podatke o artiklu, usluzi, robi, … za koju se uplaćuje avans
  • Biramo polje ŠTAPMA (F10) sekcija 2, slika 1
    • generiše se kasa-blok AVANS-PRODAJA, kao na slici ispod, (SLIKA 3).

  • Biramo NAČIN PLAĆANJA -  sekcija 2, slika 3
    • X postavimo na željeno polje i odštampamo račun
  • Ako smo na početku birali “NE” za povezivanje avansa
    • sada se u sekciji 1, slika 3, možemo po izboru povezati sa nekim od predhodnih avansa, popunjavajući polje POZIV NA RAČUN, sa leve na desnu stranu
    • upisujemo broj računa u treće polje i potvrdimo sa ENTER
    • tako smo dobili i datum za taj račun

Napomena

Proveriti podatke u polju IDENT.KUPCA, i ako je potrebno napraviti izmene odabirom odgovarajuće šifre za identitet kupca pod kojom je upamćen i upisivanjem brojeva u polje desno. - sekcija 1, slika 3. 

možemo proveriti podatke o kupcu odabirom polja desno od ID kupca.

ID ŠIFARNIK KUPACA



O nama

Više od 20 godina iskustva na polju fisklaizacije, softverske i računarske opreme prevashodno za potrebe manjih sistema.

Uputstva

DigiPOS softver

PROGRAMI

AnyDesk

Kontakt

MINEX SERVIS doo

Alekese Šantića 7

Novi Sad 21000

Srbija


+381 21 474-06-88

+381 69 474-06-88


e-mail: office@minex.rs

Podrška

AnyDesk je aplikacija kojom omogućavate podršci daljiski pristup vašem uređaju

AnyDesk

AnyDesk za Windows

Uputstvo



POČETNA